مصاحبه آرشیو خبر ها
در بازی بایرن اشتباهی کردم که هرگز نمی خواهم تکرار کنم

در بازی بایرن اشتباهی کردم که هرگز نمی خواهم تکرار کنم

ایا جیجی می تواند رکورد آلکس را بشکند؟ این سوالی بود که بوفون در کنفرانس مطبوعاتی تمدید قراردادش پاسخ داد:

 

با توجه به اینکه محاسباتی انجام داده ام، حتی اگر تا سال 2018 بازی کنم، نمی توانم به این هدف با انجام 50‐55 بازی در لیگ برسم.

 

جیجی در کنفرانس خبری تمدید قراردادش، در مورد مقایسه هایی که بین او و بقیه ی دروازبان های جهان می شود هم صحبت کرد:

 

باید صادق باشم، اهدافی که در این سال ها دارم، اهداف تیمی است و میل به پیشرفت، این هدف هایی است که برای خودم گذاشته ام. وقتی همکاران جوانترم به من می گویند از کورتوا و نویر بهتر هستی، ردش می کنم. آنها 22، 25 یا 30 ساله هستند. من 38 ساله هستم بنابراین فکر می کنم درست این باشد که این را کنار بگذارم. من به خودم فکر می کنم، مسیرم و چیزهایی که به آن اشتیاق داشتم، دیگر زمانی برای مقایسه نمانده است. همچنین به این خاطر که، حتی در گذشته هم با یک سری مقایسه ها احساس می کردم به من توهین شده است. ترجیح می دهم که این مقایسه ها را در این سن کنار بگذارم.

 

برای بردن لیگ قهرمانان تا قبل از 2018، بوفون حاضر است چه کار کند؟

 

مطمئنا یووه هنوز نیاز به کمی پیشرفت دارد. نمی دانم که شاید این موضوع مربوط به حفظ اعصاب، شخصیت و یا تمرکزمان در لحظات خاصی از بازی است، چرا که این چیزی بود که بعد بازی مونیخ گفته شد. برای من هدف این است که بعد از آن شکست مفید بهبود پیدا کنم، چون متوجه شدم اشتباهی کردم که در آینده هرگز نمی خواهم تکرار کنم. وقتی گل خوردیم و بازی 2‐2 شد، آن هم بعد از آن همه زحمتی که کشیدیم و بعد آن گل را خوردیم، احساس ناامیدی بر روحیه ی جنگندگی و انرژی عصبیم غلبه کرد، که خب تصمیم وحشتناکی برای آن لحظه بود. این درسی است که برای دو سال آینده گرفتم و به یاد خواهم داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: